Παραστάσεις Χορός στην πόλη

20.07 | 21:00

Κεντρική Πλατεία Καλαμάτας

ΜΑΡΙΑΝΑ ΤΖΟΥΔΑ

ΑΣΥΝΗΘΙΣΤΗ ΜΑΤΙΑ

Πληροφορίες παράστασης

Υπήρχε λίγο χρώμα 

Πάνω σε ένα διάφανο κεφάλι 

Έσταζε από μια άγνωστη πηγή 

Δεν είχε ούτε όνομα ούτε σχήμα 

Περιμένοντας ένα κύμα χωρίς δάκρυα και φόβο 

Να διαγράψει την ύπαρξη του 

είναι απλά μια άλλη απόχρωση 

Μπλε με μια πινελιά κίτρινου 

Πίνακας ενός ασυνήθιστου κεφαλιού 

Σκιά στα μάτια και βρεγμένα χέρια

 

Η Ασυνήθιστη Ματιά αναφέρεται στην ευθύνη που έχουμε να κατανοήσουμε την εαυτό μας. Είναι μια αναπαράσταση ενός ατόμου παγιδευμένου σε μια ιστορία στην οποία ευθύνη σημαίνει να βλέπεις τον εαυτό σου και να πράττεις όπως οι υπόλοιποι. Όταν επαναλαμβάνουμε τα ίδια μοτίβα χωρίς να παρατηρούμε τα αποτελέσματα των πράξεών μας, καθίσταται αδύνατο το να είμαστε ο εαυτός μας. Υπάρχει θεραπεία για τη μαζική εξαφάνιση της αυθεντικότητας και αυτή είναι να κατανοήσουμε τη σημασία της αποδοχής όλων όσων είμαστε και δεν είμαστε.

 

Η είσοδος στις παραστάσεις της Κεντρικής Πλατείας και τις παράλληλες εκδηλώσεις είναι ελεύθερη. 

Η Μαριάνα Τζούδα γεννήθηκε στην Αθήνα. Ξεκίνησε την ενόργανη γυμναστική από την ηλικία των 2 ετών και συνέχισε μέχρι την ηλικία των 18 ετών, συμμετέχοντας παράλληλα σε διοργανώσεις ενόργανης γυμναστικής και χορού. Στην ηλικία των 8 ετών ανακαλύφθηκε από την ομάδα RootlessRoot και συμμετείχε στην παράσταση UNA, η οποία περιόδευσε σε ολόκληρη την Ευρώπη για μία τετραετία. Σε ηλικία 12 ετών έγινε μέλος της Hellenic Dance Company. Φοίτησε για 11 χρόνια στην Κρατική Σχολή Ορχηστικής Τέχνης και στη συνέχεια στο SEAD – Salzburg Experimental Academy of Dance. Κατά τη διάρκεια των σπουδών της, εργάστηκε στο Φεστιβάλ Όπερας του Salzburg, όπου επελέγη από τον Paul Blackman για να λάβει μέρος στην παράσταση Intolleranza. Εργάζεται επίσης ως freelancer, έχοντας παρουσιάσει την πρώτη solo παράστασή της στο Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας το 2022, και το ντουέτο Let Me Tell You Something στο Φεστιβάλ της Ρόδου το 2022. Έχει συμβάλλει σε πολυάριθμες παραγωγές που παρουσιάστηκαν στο SEAD και έχει συνεργαστεί με πλειάδα χορογράφων. Φέτος εργάστηκε στην Όπερα του Salzburg υπό τη διεύθυνση του Romeo Castellucci.