Παραστάσεις

26 KDF 2020

2020

ULTIMA VEZ / WIM VANDEKEYBUS 
TRACES

21 & 22.8.2020 | 22:00 | 105'
Αμφιθέατρο Κάστρου Καλαμάτας

Στο τελευταίο έργο του, με τίτλο Traces, ο Wim Vandekeybus [Βιμ Βαντεκέιμπους] ιχνηλατεί την πορεία του και ανατρέχει στις διαισθητικές επιλογές που καθόρισαν την αναζήτησή του: το δράμα των παρορμήσεων και των ενστίκτων, το παιχνίδι των ενεργειών και των εντάσεων. Στην παρθένα φύση της Ρουμανίας, όπου σώζονται τα τελευταία αρχέγονα δάση της Ευρώπης, ο Vandekeybus αναζητά ίχνη παλαιότερα από την ανθρωπότητα και την ανθρώπινη μνήμη· ίχνη της φύσης που το σώμα έχει ξεχάσει ή καταστείλει. Πρόκειται για μια αναζήτηση της «εσωτερικής ιστορίας», που ξεδιπλώνεται πριν και πέρα από τη γλώσσα και μπορεί να ειπωθεί μόνο μέσω του χορού και της μουσικής. Πόση φύση υπάρχει ακόμα στον άνθρωπο, πόσο ζώο στο ανθρώπινο σώμα; Τί συμβαίνει όταν είμαστε σε κίνδυνο, όταν πρέπει να πάρουμε διαισθητικές αποφάσεις για να επιβιώσουμε;
Δέκα χορευτές κινούνται υπό τους ήχους της μουσικής των Trixie Whitley (που συνέθεσε τη μουσική για το TrapTown), Shahzad Ismaily, Ben Perowsky και Daniel Mintseris, σε ηχογράφηση με τον κιθαρίστα Marc Ribot, συνθέτη της μουσικής του Inasmuch as Life is Borrowed και της μεγάλου μήκους ταινίας του Vandekeybus Galloping Mind.

--

Σκηνοθεσία & χορογραφία: Wim Vandekeybus
Δημιουργία σε συνεργασία με & ερμηνεία: Alexandros Anastasiadis, Borna Babić, Maureen Bator, Davide Belotti, Pieter Desmet, Maria Kolegova, Kit King, Anna Karenina Lambrechts, Magdalena Oettl, Mufutau Yusuf
Μουσική σύνθεση & ηχογράφηση: Trixie Whitley, Shahzad Ismaily, Ben Perowsky, Daniel Mintseris
Κιθάρα: Marc Ribot
Βοηθός κίνησης: German Jauregui, Iñaki Azpillaga, Flavio D’Andrea
Πλοκή: Wim Vandekeybus
Δραματουργία: Erwin Jans
Κοστούμια: Isabelle Lhoas, με τη βοήθεια της Isabelle De Cannière
Σκηνικά: Wim Vandekeybus & Tom de With
Διευθυντής σκηνής: Thomas Glorieux
Ήχος: Christian Schröder
Σχεδιασμός φωτισμού: Wim Vandekeybus & Francis Gahide
Φωτισμός κατά την περιοδεία: Helmut Van den Meersschaut
Κοστούμι αρκούδας: Jan Maillard
Ζωγραφική σκηνικών: Patrick (Bob) Vantricht
Παραγωγή: Ultima Vez
Συμπαραγωγή: Europalia Romania, Concertgebouw Bruges, KVS Brussels, La Rose des Vents Villeneuve d’Ascq
Με την υποστήριξη του προγράμματος φοροαπαλλαγής της Βελγικής Ομοσπονδιακής Κυβέρνησης, Casa Kafka Pictures Tax Shelter. Η ομάδα Ultima Vez υποστηρίζεται από τις φλαμανδικές αρχές και την Επιτροπή Φλαμανδικής Κοινότητας της περιοχής των Βρυξελλών.

--

 ULTIMA VEZ WIM VANDEKEYBUS Traces

O Wim Vandekeybus [Βιμ Βαντεκέιμπους] είναι χορογράφος, χορευτής, σκηνοθέτης και φωτογράφος. Στα μέσα της δεκαετίας του 1980 ίδρυσε την ομάδα χορού Ultima Vez. Το πρώτο έργο του, με τίτλο What The Body Does Not Remember (1986), χαρακτηρίστηκε πρωτοπόρο και τιμήθηκε με βραβείο Bessie, όπως και το δεύτερο έργο του, με τίτλο Les porteuses de mauvaises nouvelles (1989). Τα έργα του Vandekeybus θεωρούνται ορόσημα στην ιστορία του σύγχρονου χορού. Το μοναδικό στυλ και η ιδιότυπη κινητική γλώσσα του αντιπαραθέτουν τη διαίσθηση, την παρόρμηση και το ένστικτο με την ενέργεια, το ρίσκο, τον κίνδυνο, εκφράζοντας μια κοσμοθεωρία γεμάτη δυναμισμό και σύγκρουση: σύγκρουση μεταξύ σώματος και νου, συναισθήματος και διάνοιας, άνδρα και γυναίκας, φύσης και πολιτισμού, ανθρώπου και ζώου, ομάδας και ατόμου, ψευδαίσθησης και πραγματικότητας. Στο έργο του ο Vandekeybus επανέρχεται σχεδόν εμμονικά σε ένα και μοναδικό ερώτημα: πώς ο άνθρωπος αντιδρά σε ακραίες καταστάσεις. Σε αυτό το πλαίσιο, ο Vandekeybus αποδίδει ιδιαίτερη σημασία σε αυτό που ο ίδιος ονομάζει «στιγμή της καταστροφής», η οποία, παραδόξως, δεν αποκλείει το χιούμορ, το παιχνίδι, ακόμη και την ελαφρότητα από το έργο του.

ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ
https://www.viva.gr/tickets/dance/26o-diethnes-festival-xorou-kalamatas/traces/

ISRAEL GALVÁN 
SOLO: REVOLUTION WITHOUT MUSIC

23.8.2020 | 19:45 | 45'
Αμφιθέατρο Κάστρου Καλαμάτας 

Με το έργο του Solo, ο Israel Galván [Ισραέλ Γκαλβάν] επαναπροσδιορίζει το παραδοσιακό φλαμένκο. Πρόθεσή του είναι η απόλυτη ελευθερία της έκφρασης με στόχο την απογύμνωση του χορού από το περιττό. Πορευόμενος στα βήματα του Vicente Escudero, ο Galván δεν χρησιμοποιεί μουσική συνοδεία. Αντ’ αυτού, αφουγκράζεται το σώμα του και δημιουργεί τη δική του μουσική, με τα πόδια, τις παλάμες και τα δάχτυλα των χεριών του και ενίοτε με τη φωνή του. Τα γρήγορα βήματα, οι εναλλαγές της κίνησης, οι στιγμιαίες παύσεις συνθέτουν μια εικόνα απόλυτου ελέγχου αλλά και καθαρότητας. Απαλλαγμένο από κοινοτοπίες αλλά βαθιά ριζωμένο στην παράδοση, το στυλ του Galván είναι τολμηρό και αληθινά πρωτοποριακό.

--

Χορογραφία & ερμηνεία: Israel Galván
Ήχος: Pedro León
Τεχνική διεύθυνση: Pablo Pujol
Παραγωγή: Marcos Avilés
Διανομή: Mondigromax, cultivos de cultura

--

 ISRAEL GALVAN

Ο Israel Galván de los Reyes [Ισραέλ Γκαλβάν ντε λος Ρέγιες] γεννήθηκε στη Σεβίλλη από γονείς χορευτές του φλαμένκο, τους José Galván και Eugenia de Los Reyes. Μεγάλωσε μέσα στο φλαμένκο και το 1994 ξεκίνησε σπουδές στην Compañía Andaluza de Danza, υπό τη διεύθυνση του Mario Maya. Έχει συνεργαστεί με πληθώρα δημιουργών από διαφορετικούς χώρους, όπως τους καλλιτέχνες του φλαμένκο Enrique Morente και Manuel Soler, τους χορευτές Akram Khan και Sol Picó και τους μουσικούς Sylvie Courvoisier, Pat Metheny, Vicente Amigo, και Lagartija Nick, μεταξύ άλλων. Το 1998 παρουσίασε την πρώτη χορογραφία του με τίτλο ¡Mira!/Los Zapatos Rojos, την οποία ακολούθησαν τα έργα La Metamorfosis, Galvánicas, Arena, La Edad de Oro, Tábula Rasa, Solo, El final de este estado de cosas – Redux, Israel vs Los 3000, La Curva, Lo Real/Le Réel/The Real, Torobaka, Fla.co.men, La Fiesta, Amor Brujo, Coplas Mecánicas και La consagración. Έχει τιμηθεί, μεταξύ άλλων, με το Εθνικό Βραβείο Χορού της Ισπανίας (2005), το Μέγα Βραβείο Χορού της Γαλλίας (2009), το Χρυσό Μετάλλιο Καλών Τεχνών της Ισπανίας (2012), το Βραβείο Ερμηνείας Bessie (2012) και το Εθνικό Βραβείο Εξαίρετου Καλλιτέχνη της Μεγάλης Βρετανίας (2015). Ο Galván είναι συνεργαζόμενος καλλιτέχνης των θεάτρων Théâtre de la Ville (Παρίσι).

ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ
https://www.viva.gr/tickets/dance/26o-diethnes-festival-xorou-kalamatas/solo-revolution-without-music/

DAME DE PIC / CIE KARINE PONTIES
SAME SAME

23.8.2020 | 22:00 | 60'
Εναλλακτικός Χώρος / Μέγαρο Χορού Καλαμάτας

Ένας ερωδιός κουρνιάζει ψηλά σε μια κορυφή, τυλιγμένος με τα φτερά του, ετοιμόρροπος. Ένας φιδαετός στροβιλίζεται, διαγράφοντας αργούς κύκλους μέχρι να καταρρεύσει. Έτσι επιβάλλει η φύση τους.
Τίποτα δεν χαρακτηρίζει τους ανθρώπους καλύτερα από την τάση τους να κάνουν παράλογα πράγματα για να επιτύχουν αβέβαια αποτελέσματα. Σ’ έναν κόσμο όπου η λογική λειτουργεί σαν όμορφη πρόσοψη, η εισβολή του παραλόγου ταράζει τη σχέση μας με την κανονικότητα και μας οδηγεί σε δρόμους ανεξερεύνητους. Κάπου μεταξύ ανίας και εξάντλησης, δύο γυναίκες, αντιμέτωπες η μια με την άλλη σαν σε στρεβλωτικό καθρέφτη, χάνουν τα λογικά τους και ξυπνούν το άγριο ζώο μέσα τους.
Σ’ αυτό το απρόβλεπτο ντουέτο, η θεατρική σκηνοθέτις Petra Tejnorová [Πέτρα Τεϊνοροβά] μοιράζεται τη σκηνή με την κορυφαία χορεύτρια Tereza Ondrová [Τερέζα Οντροβά]. Το κοινό ενδιαφέρον τους για την εξερεύνηση των ορίων του λεπτού χιούμορ, της ειρωνείας και του παραλογισμού, παράλληλα με τον σεβασμό τους για την πολυπλοκότητα των ανθρώπινων σχέσεων, υπογραμμίζεται από τη σκηνοθεσία και χορογραφία της Γαλλο-Βελγίδας χορογράφου Karine Ponties [Καρίν Ποντιέ], που παρουσιάζει δουλειά της για πρώτη φορά στην Ελλάδα. Mε αναφορές στον Μπάστερ Κήτον, μας συγκινούν με το βάθος και την ειλικρίνειά τους, παρ’ όλη την ελαφρότητα της φόρμας.

--

Σύλληψη & χορογραφία: Karine Ponties
Ερμηνεία: Tereza Ondrová, Petra Tejnorová
Φωτισμός & καλλιτεχνική επιμέλεια: Guillaume Toussaint Fromentin
Technical director: Katarina Duricová
Τεχνικός φωτισμού: Zuzana Režná
Παραγωγή: Temporary Collective & Dame de Pic/Cie Karine Ponties
Συμπαραγωγή: Tanec Praha & Le 140
Με την υποστήριξη: Ministry of Culture Czech Republic, Prague City Hall, ALT@RT, Truc Sphérique/Stanica Žilina, Ministry of Culture of Fédération Wallonie-Bruxelles

Η παράσταση Same Same παρουσιάζεται στο 26ο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας με την υποστήριξη του Υπουργείου Πολιτισμού της Τσεχικής Δημοκρατίας.

bar.neg

--

KARINE PONTIES

Καλλιτεχνική διευθύντρια της ομάδας Dame de Pic, η χορογράφος και χορεύτρια Karine Ponties [Καρίν Ποντιέ] έχει δημιουργήσει περισσότερα από 40 χορευτικά έργα. Η δουλειά της χαρακτηρίζεται από μια τάση προς το παράλογο, την εξερεύνηση της οικειότητας και της πολυπλοκότητας των σχέσεων. Η Tereza Ondrová [Τερέζα Οντροβά] είναι ιδρυτικό μέλος της ομάδας VerTeDance, για την οποία δημιούργησε, μαζί με την Veronika Kotlíková, περισσότερα από 16 έργα. Το 2010 και το 2019, για το έργο αυτό, τιμήθηκε με το βραβείο καλύτερης ερμηνείας στο φεστιβάλ Czech Dance Platform. Η Petra Tejnorová [Πέτρα Τεϊνοροβά] αναζητά ένα νέο ρόλο για το θέατρο στο σημερινό κόσμο και πειραματίζεται με το σωματικό θέατρο, το θέατρο ντοκιμαντέρ και τις θεατρικές συμβάσεις. Δημιουργεί δικά της θεατρικά έργα και σκηνοθετεί κατόπιν πρόσκλησης.

ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ
https://www.viva.gr/tickets/dance/26o-diethnes-festival-xorou-kalamatas/same-same/

GRIFFON DANCE COMPANY / ΙΩΑΝΝΑ ΠΟΡΤΟΛΟΥ 
ΚΑΟS

25.8.2020 | 22:00 | 55'
Εναλλακτικός Χώρος / Μέγαρο Χορού Καλαμάτας

Με το ΚΑΟS, η Ιωάννα Πορτόλου και η ομάδα Griffón Dance Co. [Γκριφόν Ντανς Κόμπανι] βουτούν στην ελληνική ιστορία και δίνουν μια εκρηκτική παράσταση με θέμα τις σύνθετες ρίζες μας και πώς αυτές επιβιώνουν στο παρόν. Παίζοντας με την αισθητική των ρετρό σουβενίρ «Made in Greece», το KAOS μιλάει για το βάρος του πολιτισμού που ενδεχομένως κουβαλάμε μέσα μας. Εικόνες έντονες, συχνά σουρρεαλιστικές, και σύμβολα από το παρελθόν, την ιστορία, τη μυθολογία, την παράδοση και τις πολλαπλές πολιτισμικές επιρροές μας, ζωντανεύουν επί σκηνής και σκιαγραφούν μια ταυτότητα που δεν ορίζουμε. Σ’ αυτή τη σύγχρονη ελληνική Βαβέλ περιπλανώνται οι πρωτόπλαστοι, υπολείμματα θεών και ηρώων, υπό τους ήχους ετερόκλητων μουσικών ειδών, από ηλεκτροακουστικούς ήχους μέχρι παραδοσιακά ακούσματα, που πλέκονται μεταξύ τους με τρόπο ευρηματικό. Το KAOS αντλεί από τη μνήμη για να δομήσει ένα παρόν ατομικό πριν στραφεί στη συλλογική ταυτότητα και ευθύνη. Στόχος του έργου δεν είναι να σχολιάσει κομμάτια της ελληνικής ιστορίας αλλά το βάρος που αυτή αντιπροσωπεύει για τον καθένα από εμάς. Πώς μας επηρεάζει το παρελθόν μας; Ποιοι είμαστε σήμερα; Μπορούμε να ξεφύγουμε από αυτό που υπήρξε πριν από εμάς;

--

Χορογραφία: Ιωάννα Πορτόλου
Μουσική σύνθεση: Αντώνης Παλάσκας
Ερμηνεία: Σεσίλ Μικρούτσικου, Θεανώ Ξυδιά, Γιάννης Νικολαΐδης, Ηλίας Χατζηγεωργίου
Κοστούμια & σκηνικά: Ιωάννα Τσάμη
Φωτισμοί: Τάσος Παλαιορούτας
Βοηθός χορογράφου: Ράνια Καπετανάκη
Διεύθυνση παραγωγής: Μανόλης Σάρδης/Pro4
Βοηθός διευθυντή παραγωγής: Χριστίνα Πολυχρονιάδου
Συμπαραγωγή: Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου 2019, Griffón Dance Co
Ευχαριστίες στον Χάρη Πολιτόπουλο

Την Ιωάννα Αποστόλoυ, συνδημιουργό και ερμηνεύτρια του έργου, θα αντικαταστήσει για την παράσταση αυτή η Θεανώ Ξυδιά.

--

 GRIFFON

Η ομάδα Griffόn Dance Company ιδρύθηκε το 2000 από την Ιωάννα Πορτόλου. Έχει παρουσιάσει δουλειά της τόσο στην Ελλάδα (Στέγη Ιδρύματος Ωνάση, Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου, Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, Θέατρο Τέχνης Καρόλου Κουν, Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας, Δημήτρια) όσο και διεθνώς (Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Σερβία, Αίγυπτος, Βόρεια Μακεδονία κλπ.). Την περίοδο 2000-2004 η ομάδα συνεργάστηκε με το Θέατρο Αμόρε, όπου παρουσίασε πέντε παραστάσεις. Το 2012 της ανατέθηκε η χορογραφία και παρουσίαση του μπαλέτου του Μπετόβεν Τα Πλάσματα του Προμηθέα, σε συνεργασία με την Καμεράτα – Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση. Με ανάθεση, επίσης, δημιούργησε τα έργα Lapland (2004) και Apple Tree (2006), που παρουσιάστηκαν στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών. Τα πιο πρόσφατα έργα τους, με τίτλο Risk (Στέγη Ιδρύματος Ωνάση, 2018), Elizabeth (Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, 2019) και KAOS (Μικρό Θέατρο Αρχαίας Επιδαύρου, 2019), σηματοδοτούν την αρχή μιας νέας καλλιτεχνικής εποχής για την ομάδα. Η νέα παραγωγή τους GRIMM αναμένεται για το 2020.

ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ
https://www.viva.gr/tickets/dance/26o-diethnes-festival-xorou-kalamatas/kaos/

 

ΦΩΤΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΥ 
ΤΑΜΑΤΑ

26.8.2020 | 22:00 | 60'
Αμφιθέατρο Κάστρου Καλαμάτας 

Τάματα: Υποσχέσεις και αφιερώματα που δίνονται σε θεούς ή αγίους με αντάλλαγμα μια χάρη, μια ευεργεσία ή την εκπλήρωση ενός πόθου. Μόνοι και ηττημένοι, έξι άντρες αναζητούν τη νέα τους πίστη. Σε ένα τοπίο άχρονο και μοναχικό, σε έναν τόπο όπου η μνήμη γίνεται εφιάλτης και το παρόν μια βαθιά πληγή, παλεύουν βίαια αλλά συγχρόνως αθόρυβα, για να ξανασυναντήσουν το σώμα τους, την αλήθεια τους... το φως. Τα σώματα πέφτουν, αγκαλιάζονται, τρέμουν, ακινητοποιούνται, αναπνέουν, τινάζονται, λικνίζονται, παλεύουν, χορεύουν, ποθούν, ελπίζουν, υπόσχονται και τάζουν. Συναντήσεις που προκύπτουν στιγμιαία και γεννούν νέες ξανά και ξανά, κι άλλες που χάνονται για πάντα στο σκοτάδι, αφήνοντάς τους και πάλι μόνους, αντιμέτωπους με τα πάθη τους, τις επιθυμίες τους και τους φόβους τους. Μοναδικός αντίπαλος ο εαυτός τους. Ένα σκοτεινό, παγανιστικό, ποιητικό ταξίδι αναζήτησης της ταυτότητας, της ανάγκης για τρυφερότητα, της αίσθησης του να ανήκεις κάπου, να ανήκεις σε κάποιον, της συνύπαρξης. Ένα ταξίδι μελαγχολικό, κρυμμένο πίσω από σκιές αλλά και γεμάτο επιθυμίες, πόθους, ορμή, θραύσματα μνήμης και απρόσμενες ριπές φωτός. Μια ματιά στις κρυφές επιθυμίες κι ανείπωτες ιστορίες της τρυφερής ανδρικής ψυχής.

--

Σύλληψη & χορογραφία: Φώτης Νικολάου
Μουσική: Δημήτρης Σπύρου
Σκηνικά: Έλενα Κοτασβήλι & Αλέξης Βαγιανός
Κοστούμια: Κωνσταντίνα Ανδρέου
Φωτισμοί: Παναγιώτης Μανούσης
Ερμηνεία: Αναστάσης Καραχανίδης, Ηλίας Μπαγεώργος, Φώτης Νικολάου, Γιάννης Οικονομίδης, Αλέξανδρος Σταυρόπουλος, Δημήτρης Σπύρου
Με την υποστήριξη των Πολιτιστικών Υπηρεσιών του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού Κύπρου στο πλαίσιο των προγραμμάτων Τερψιχόρη 2018 και Πολιτισμός 2015-2020 για τη στήριξη και προώθηση του σύγχρονου χορού.

Η παράσταση TΑΜΑΤΑ παρουσιάζεται στο 26ο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας με την υποστήριξη των Πολιτιστικών Υπηρεσιών του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού Κύπρου.

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΝΕΟΛΑΙΑΣ

--

FOTIS NIKOLAOU

Ο Φώτης Νικολάου γεννήθηκε στην Αμμόχωστο. Απόφοιτος της Κρατικής Σχολής Ορχηστικής Τέχνης στην Αθήνα, συνέχισε τις σπουδές του στη Νέα Υόρκη ως υπότροφος του Ιδρύματος Πράτσικα. Είναι ιδρυτής και χορογράφος της Χοροθεατρικής Ομάδας X-it. Με την ομάδα αλλά και ως ανεξάρτητος χορογράφος παρουσίασε τα έργα HeartLand – A dark forest, A Room to Grow, These Gentle Hearts Are Like Shot Birds Falling, Inland, unravelling, Narcissus – Mirror in the Mirror, I Am And I Am Not, Windstrasse, Lamentu, Spiegel im Spiegel, Waltz, Amen, Ώρα Ενάτη, Όχι Ακόμα, Love Shots. Σκηνοθέτησε, σε συνεργασία με τον Θανάση Γεωργίου, και χορογράφησε το έργο Λίγο Ακόμα για τη Πειραματική Σκηνή ΘΟΚ. Με τον ΘΟΚ συνεργάστηκε, επίσης, στη χορογραφία των έργων Ιππόλυτος (σκηνοθεσία Νεοκλή Νεοκλέους), Η όπερα της πεντάρας(σκηνοθεσία Στέφανου Κοτσίκου), καθώς και Ηλέκτρα και Ορέστης: Η Δίκη (σκηνοθεσία Hanan Snir), για το οποίο του απονεμήθηκε το Βραβείο Χορογραφίας ΘΟΚ 2011-2013. Συνεργάστηκε με την εταιρεία Balich Worldwide Shows για τη χορογραφία του έργου Giudizio Universale: Michelangelo and the secrets of the Sistine Chapel στη Ρώμη. Χορογράφησε τα έργα 7even (Black Box Dance Company, Δανία), το οποίο προτάθηκε για βραβείο Arets Reumert καλύτερης χορευτικής παράστασης της χρονιάς, Lonely Room (Μπαλέτο της Εθνικής Λυρικής Σκηνής), καθώς και τις όπερες Γενούφα (σκηνοθεσία Νίκολα Ράαμπ, ΕΛΣ), Ηλέκτρα (Όπερα του Γκέτεμποργκ) και Σαλώμη (Όπερα του Μάλμο) στη Σουηδία, Κάρμεν και Ορφέας και Ευρυδίκη (ΕΛΣ) σε σκηνοθεσία Stephen Langridge. Υπήρξε μέλος της δημιουργικής ομάδας και χορογράφος των τελετών έναρξης και λήξης των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας του 2004 (Κλεψύδρα) και μόνιμο μέλος της Ομάδας Εδάφους του Δημήτρη Παπαϊωάννου (1993-2005). Ως χορογράφος/επιμελητής κίνησης και ως χορευτής έχει συνεργαστεί με πολλούς ακόμα καταξιωμένους σκηνοθέτες και χορογράφους αντίστοιχα.

https://www.fotisnikolaou.com

ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ
https://www.viva.gr/tickets/dance/26o-diethnes-festival-xorou-kalamatas/tamata/

LALI AYGUADÉ & GUILHEM CHATIR
HERE

27.8.2020 | 22:00 | 55'
Εναλλακτικός Χώρος / Μέγαρο Χορού Καλαμάτας

HERE (εδώ). Γεννιόμαστε στον χρόνο και τον χώρο, στο «εδώ». Εδώ όπου προηγήθηκαν άλλοι πριν από εμάς και θα υπάρξουν άλλοι μετά από εμάς. Είμαστε ένα μικρό κομμάτι μιας πολύ μεγαλύτερης εικόνας. Ξεκινάμε από το μηδέν και ζούμε με έναν σκοπό. Η ύπαρξή μας, μέσα κι έξω, πλάθεται καθ’ όλη τη διάρκεια της ζωής μας. Πιστεύουμε, όμως, ότι για το πλάσιμό της είμαστε υπεύθυνοι εμείς και πολύ συχνά δε συνειδητοποιούμε ότι στη διαδικασία αυτή επιδρούν κυρίως εξωτερικοί παράγοντες. Το «άλλο» είναι ένας παράγων ζωτικής σημασίας, που όχι μόνο αποφασίζει πώς μας βλέπουν οι άλλοι αλλά επιδρά και στην εικόνα που έχουμε εμείς για τον εαυτό μας. Όμως, το «άλλο» επηρεάζεται επίσης από τους άλλους. Ανήκουμε όλοι σε μια μεγαλύτερη δομή με κανόνες, νόρμες, αξίες, προκαταλήψεις, πολιτισμικά χαρακτηριστικά, γλώσσα και ιεραρχία, που δημιουργήθηκε και συντηρείται από εμάς τους ίδιους.

Στο Here η Lali Ayguadé [Λάλι Αϊγουαδέ] και ο Guilhem Chatir [Γκιλιέμ Σατίρ] διερευνούν τη σχέση μας με τις δομές μέσα στις οποίες γεννιόμαστε και μεγαλώνουμε. Μια απροσδιόριστη δύναμη (η υψίφωνος Astrid Stockman) κατευθύνει την καθημερινότητα και την διαδικασία ανάπτυξης δύο νεογέννητων πλασμάτων. Η φωνή και η παρουσία της ενεργοποιούν τους μηχανισμούς επίγνωσης και υλοποίησης. Τα δύο πλάσματα αναπτύσσονται σωματικά και συναισθηματικά, αλληλεπιδρούν και πλάθουν το ένα το άλλο σαν από πηλό. Η εξωτερική δύναμη εμπνέει και καταστρέφει, προκαλεί και σταθεροποιεί τους χορευτές, που σταδιακά χειραφετούνται. Δεν υπακούουν πλέον παθητικά στις ξαφνικές ιδιοτροπίες και ξεπερασμένες απαιτήσεις της σοπράνο. Καθώς απομακρύνονται από τους προκαθορισμένους κανόνες, ανακαλύπτουν την εσωτερική δύναμη και τα ένστικτά τους ώσπου βγαίνουν από τη δομή, αποκαθιστώντας τις γήινες παρορμήσεις και τη διαίσθησή τους.

--

Σύλληψη & χορογραφία: Lali Ayguadé & Guilhem Chatir
Ερμηνεία: Lali Ayguadé & Lisard Tranis
Σοπράνο: Maria Casellas Artigas (αντικαθιστά την Astrid Stockman)
Μουσική: Joana Gomila
Δραματουργία: Aïda Gabriëls
Σκηνικά & καλλιτεχνική αξιολόγηση: Martina Cabanas
Φωτισμός: Davy Deschepper
Ήχος: Julián D’Avino Anido
Τεχνικός παραγωγής & φωτισμού: Gervasio Juan Colet
Διεύθυνση παραγωγής: Elclimamola
Διαχείριση έργου & περιοδείας: Big Story Productions
Συμπαραγωγή: Pyrénart και ICI-CCN de Montpellier-Occitanie, Life Long Burning (supported by the EU Creative Europe Programme), Festival Grec Barcelona 2019, Temporada Alta 2018, Charleroi danse – Centre chorégraphique de Wallonie-Bruxelles
Σε συνεργασία με: Temporada Alta 2018, CIRCa – Pôle national cirque à Auch, ZGZ Escena – Festival internacional de Artes Escénicas, KLAP Maison pour la danse à Marseille, La Place de la Danse – CDCN Toulouse-Occitanie
Με την υποστήριξη: Generalitat de Catalunya – Departament de Cultura

Η Lali Ayguadé συμμετέχει στο 26ο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας με την υποστήριξη της Acción Cultural Española (AC/E) μέσω του Προγράμματος PICE για τη διεθνοποίηση του ισπανικού πολιτισμού, στο πλαίσιο των επιδοτήσεων για την προώθηση της κινητικότητας.

Gobe

--

LALI AYGUADE COMPANY

Η Lali Ayguadé [Λάλι Αϊγκουαντέ] είναι Καταλανή ερμηνεύτρια και χορογράφος. Σπούδασε χορό στο Ωδείο Liceu (Βαρκελώνη), στο Institut del Teatre (Βαρκελώνη) και στη σχολή PARTS (Βρυξέλλες). Έκτοτε έχει συνεργαστεί με τους Publik Eye Company (υπό τη διεύθυνση της Carmen Mehnert), Akram Khan Company, Hofesh Shechter, Marcos Morau, Roberto Olivan και Baró d’Evel, μεταξύ άλλων. Από το 2013, διευθύνει τη δική της ομάδα, με την οποία δημιούργησε έργα, όπως το Kokoro και το iU Mi, που παρουσιάστηκε πέρυσι στο Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας. Το 2018, δημιούργησε από κοινού με τον Guilhem Chatir το έργο HERE.

Ο Guilhem Chatir [Γκιλιέμ Σατίρ] είναι Γάλλος χορευτής και χορογράφος. Το ενδιαφέρον του για το χιπ χοπ και το τσίρκο τον οδήγησε στο Conservatoire à Rayonnement Régional της Τουλούζης. Στη συνέχεια σπούδασε στο Conservatoire national supérieur de musique et de danse de Paris (2010) και στη σχολή PARTS (Βρυξέλλες, 2013). Το 2015 συνεργάστηκε με τον Wim Vandekeybus/Ultima Vez και χόρεψε στα έργα του What the Body Does Not Remember και In Spite of Wishing and Wanting. Το 2018 συνεργάστηκε με τον Yoann Bourgeois στο νέο του έργο Requiem και το 2019 χόρεψε στο Ludum, το νέο έργο της ομάδας Anton Lachky Company. Πρόσφατα ίδρυσε τη δική του ομάδα.

Τον Guilhem Chatir, που πρόσφατα έγινε μέλος της ομάδας Akram Khan Company, αντικαθιστά επί σκηνής ο Καταλανός χορευτής Lisard Tranis [Λίσαρντ Τράνις]. O Τράνις σπούδασε χορό στις σχολές Oriol Martorell και Institut del Teatre της Βαρκελώνης, όπου συνεργάστηκε με χορογράφους όπως οι Emilio Gutiérrez, Pau Aran, Joan Lopez, και Lali Ayguadé. Τιμήθηκε με το πρώτο βραβείο στον διαγωνισμό Certamen Internacional de Dansa (Βαρκελώνη), που του εξασφάλισε υποτροφία στη σχολή Peridance Capezio Dance Centre (Νέα Υόρκη). Στη συνέχεια έγινε μέλος της ομάδας Verve του Northern School of Contemporary Dance, με την οποία χόρεψε σε έργα των Kerry Nicholls, Luca Silvestrini και Douglas Thorpe.

ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ
https://www.viva.gr/tickets/dance/26o-diethnes-festival-xorou-kalamatas/here/

KÓKA&PANÚ 
ὕλη

28.8.2020 | 22:00 | 40'
Εναλλακτικός Χώρος / Μέγαρο Χορού Καλαμάτας

Οι kóka&panú παρουσιάζουν σε παγκόσμια πρεμιέρα τη νέα δημιουργία τους ὕλη. Από την σημασία της λέξης στα αρχαία ελληνικά (δάσος) μέχρι τη συνειρμική έννοια της μάζας, όπως χρησιμοποιείται στη νέα ελληνική γλώσσα. Το έργο χτίζεται μέσα σε μια ηχητική εγκατάσταση. Ο Panú τοποθετεί στη σκηνή ένα εντυπωσιακό εικαστικό περιβάλλον, ένα υπερμεγέθες μουσικό όργανο, που ζωντανεύει με την κινητική δεξιοτεχνία της Κωνσταντίνας Ευθυμιάδου. Ένα περιβάλλον φτιαγμένο από βιομηχανικά υλικά, εν είδει αστικής «ὕλης», λειτουργεί ως συνέχεια της φύσης που μας περιβάλλει. Το ψυχρό μέταλλο συνδιαλέγεται με το ζεστό ανθρώπινο σώμα. Η ύλη υπάρχει μέσα από την κίνηση. Οι δύο δημιουργοί επιχειρούν να αποδώσουν με τον πιο άμεσο τρόπο τον αρχετυπικό δεσμό μουσικής-χορού, σε μια σχέση δράσης-αντίδρασης. Ο χορός προκαλεί τον ήχο και ο απόηχος τροφοδοτεί την κίνηση του σώματος. Το έργο είναι συμπαραγωγή του Διεθνούς Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας και πραγματοποιείται με την οικονομική υποστήριξη του ΥΠΠΟΑ.

--

Ιδέα, δημιουργία, χορογραφία: kóka&panú (Κωνσταντίνα Ευθυμιάδου & Παναγιώτης Μανουηλίδης)
Μουσική σύνθεση & ηχητική εγκατάσταση: Panú (Παναγιώτης Μανουηλίδης)
Ερμηνεία: Κωνσταντίνα Ευθυμιάδου & Panú (Παναγιώτης Μανουηλίδης)
Κοστούμια & ειδικές κατασκευές: Ελένη Στρούλια
Φωτισμοί: Τάσος Παλαιορούτας
Ηχοληψία: Ορέστης Πατσινακίδης
Βοηθός ενδυματολόγου: Ζαΐρα Φαληρέα
Ραφή κοστουμιών: Francesco Infante
Promo video & φωτογραφίες παράστασης: Mike Rafail
Κινηματογράφηση παράστασης: Νεφέλη Παπαϊωάννου
Διεύθυνση παραγωγής & επικοινωνία: Γιώργος Κατσώνης
Παραγωγή: kóka&panú
Συμπαραγωγή: Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας
Με την οικονομική ενίσχυση: Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού
Με την υποστήριξη: Baumstrasse/Δρόμος με δέντρα

Παγκόσμια πρεμιέρα:
26ο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας
Μέγαρο Χορού Καλαμάτας – Εναλλακτικός Χώρος
28 Αυγούστου 2020

Θερμές ευχαριστίες στους: Τάσο Καραχάλιο, Ναταλία Μαντά, Ελίζα Αλεξανδροπούλου, Τάσο Δημητρόπουλο, Δημήτρη Μπεχλιβανίδη και Μαργαρίτα Δοσούλα.

--

KOKA PANU

Το ντουέτο kóka&panú ιδρύθηκε το 2018 από τη χορεύτρια/χορoγράφο Κωνσταντίνα Ευθυμιάδου και τον μουσικό/συνθέτη Παναγιώτη Μανουηλίδη. Η Κωνσταντίνα Ευθυμιάδου έχει συνεργαστεί με μερικούς από τους πιο σημαντικούς χορογράφους παγκοσμίως, όπως τους Akram Khan, Wim Vandekeybus/Ultima Vez, Roberto Olivan, RootlessRoot και Jukstapoz. Έχει ταξιδέψει και χορέψει σε σκηνές και φεστιβάλ σε όλο τον κόσμο. Οι προσωπικές της χορογραφικές αναζητήσεις αρχίζουν το 2012. Ο μουσικός/συνθέτης Panú (Παναγιώτης Μανουηλίδης) ζει στην Αθήνα. Έχει συνεργαστεί ως συνθέτης και μουσικός με το Εθνικό Θέατρο, το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος, το Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου, τη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση, το Münchner Kammerspiele, τους RootlessRoot, το Baumstrasse κ.ά. Με το ιδιαίτερο ηχόχρωμά του, συνεχίζει να συνεργάζεται ως μουσικός και συνθέτης με τους πιο σημαντικούς Έλληνες καλλιτέχνες και να εξελίσσει την προσωπική του πορεία. Από το 2019 σχεδιάζει πρωτότυπα μουσικά όργανα, που λειτουργούν ως ηχητικές εγκαταστάσεις.

ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ
https://www.viva.gr/tickets/dance/26o-diethnes-festival-xorou-kalamatas/materia/

VIKTOR ČERNICKÝ 
PLI

29.8.2020 | 19:30 | 40'
Εναλλακτικός Χώρος / Μέγαρο Χορού Καλαμάτας

Το Pli είναι μια απρόβλεπτη και χιουμοριστική παράσταση, που φέρνει επί σκηνής 22 καρέκλες, ένα βασανιστικό ρυθμό κι έναν επίμονο άνθρωπο. Πάνω σε μια μικρή εξέδρα, ο Viktor Černický [Βικτόρ Τσέρνιτσκι], ο οποίος εμφανίζεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα, βουτά αποφασιστικά στην αέναη κατασκευή, ανακατασκευή και αποδόμηση του σύμπαντος. Το αποτέλεσμα είναι ένα απρόβλεπτο και παιχνιδιάρικο σόλο, μια σωματική μεταφορά της αστείρευτης ανθρώπινης δυναμικής, υπομονής και προσπάθειας, που μετατρέπει ακόμη και τα πιο συνηθισμένα αντικείμενα σε απίστευτα αρχιτεκτονήματα. Για το Pli, o Černický εμπνέεται από τη φιλοσοφία του Γκότφριντ Βίλχελμ Λάιμπνιτς, του εμβληματικού φιλοσόφου της εποχής του Μπαρόκ, και τη μελέτη του Ζιλ Ντελέζ Η Πτύχωση: Ο Λάιμπνιτς και το Μπαρόκ. Ο Černický παρομοιάζει τη σκέψη του Λάιμπνιτς με μια μαγική παράσταση χωρίς μαγικά κόλπα, στην οποία ο φιλόσοφος επιτυγχάνει το φαινομενικά ακατόρθωτο: προσεγγίζει την πολυπλοκότητα και την τελειότητα αυτού του κόσμου μέσα από την απλούστατη ιδέα της πτύχωσης, της συνεχούς συστροφής και διαπλοκής άπειρων επιφανειών, και ερμηνεύει τη Δημιουργία ως ένα αρχιτεκτόνημα εξαιρετικά σύνθετο και πολυεπίπεδο, πλούσιο σε λεπτομέρειες, απίστευτο και ταυτόχρονα απλό, ταπεινό και απολύτως αληθινό. Στα ίχνη της σκέψης του Λάιμπνιτς, το Pli προκαλεί τη φαντασία, κόβει την ανάσα και πρωτοτυπεί ως προς τη μορφή και την έκφραση, αντιπροτείνοντας στην υπερβολή του Μπαρόκ τον μινιμαλισμό του χώρου και των υλικών.

--

Σύλληψη/χορογραφία/ερμηνεία: Viktor Černický
Φωτισμός: Zuzana Režná
Δραματουργία: Lukáš Karásek
Τεχνική υποστήριξη: Drahomír Stulír
Συμπαραγωγή: Tanec Praha/PONEC
Σε συνεργασία με: BuranTeatr Brno, CNK Záhrada Banská Bystrica, Théâtre de L’Arsenal Val-de-Reuil, CIRQUEON Praha, Alfréd ve dvoře Theatre, Studio Alta and Festival Bazaar, Pôtoň Theatre, Festival Kiosk, CSC – Centro per la Scena Contemporanea Bassano del Grappa
Με την οικονομική υποστήριξη: Υπουργείο Πολιτισμού Τσεχίας, Δήμος του Μπρνο

--

VIKTOR CERNICK

Ο Viktor Černický [Βικτόρ Τσέρνιτσκι] δημιουργεί έργα που ισορροπούν πάνω στη διαχωριστική γραμμή μεταξύ χορού, περφόρμανς, τσίρκου και σωματικού θεάτρου. Είναι επικεφαλής του μακροπρόθεσμου ερευνητικού προγράμματος The Body as Object/The Object as Body, το οποίο εξετάζει τη δυναμική των σχέσεων μεταξύ αντικειμένου και υποκειμενικής ατομικότητας του ερμηνευτή. Το πρώτο του σόλο Parolapolea προτάθηκε για τα βραβεία του Χορευτή της Χρονιάς και Χορευτική Παράσταση της Χρονιάς στο φεστιβάλ Czech Dance Platform το 2017 και έλαβε ειδική διάκριση με την μορφή της συμμετοχής στην Εβδομάδα Χορογραφικής Έρευνας στο φεστιβάλ B-Motion Festival στο Bassano del Grappa (Ιταλία). Το σόλο Pli παρουσιάστηκε για πρώτη φορά τον Νοέμβριο του 2018 και έλαβε το Βραβείο Κοινού και το Συνολικό Βραβείο στο φεστιβάλ Czech Dance Platform το 2019. Με το έργο αυτό ο Černický συμπεριλήφθηκε στο δίκτυο Aerowaves Twenty20. Έχει, επίσης, συνεργαστεί με τους Jaro Viňarský, Dominique Boivin, Daniel Gulko, και Compagnie Mossoux-Bonté, μεταξύ άλλων. Στο υπό ετοιμασία έργο του Prima (προσωρινός τίτλος) ερμηνευτές είναι το κοινό αντί για επαγγελματίες χορευτές.

ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ
https://www.viva.gr/tickets/dance/26o-diethnes-festival-xorou-kalamatas/pli/

PEEPING TOM 
DIPTYCH

29 & 30.8.2020 | 22:00 | 75'
Αμφιθέατρο Κάστρου Καλαμάτας 

Στο Diptych, η Gabriela Carrizo [Γκαμπριέλα Καρίτζο] και ο Franck Chartier [Φρανκ Σαρτιέ], καλλιτεχνικοί διευθυντές της ομάδας Peeping Tom, επεξεργάζονται εκ νέου δύο παλαιότερα έργα τους, που δημιούργησαν σε συνεργασία με το Nederlands Dans Theater 1: το The Missing Door (σε σκηνοθεσία Gabriela Carrizo) και το The Lost Room (και τα δύο σε σκηνοθεσία Franck Chartier). Οι χαρακτήρες τους κινούνται μεταξύ πραγματικότητας και φαντασίας, οδηγούμενοι από τις δυνάμεις της φύσης προς μια αβέβαιη μοίρα. Αναζητούν ένα ιδανικό, ακολουθούν ένα όνειρο, τρέφουν την ελπίδα, αλλά καταλήγουν να χάνονται, περιπλανώμενοι μέσα σε έναν μυστηριώδη και μακάβριο λαβύρινθο, από τον οποίο δεν μπορούν να ξεφύγουν. Στο The Missing Door, ένας ετοιμοθάνατος άνδρας ψάχνει με αγωνία τον δρόμο μέσα από τον περίπλοκο λαβύρινθο της σκέψης του. Στο The Lost Room βρισκόμαστε σ’ ένα πλοίο στη μέση της θάλασσας, όπου ελευθερία και αιχμαλωσία είναι άρρηκτα συνδεδεμένες, καθώς οι χαρακτήρες μοιάζουν να βρίσκονται ταυτόχρονα παντού στον χώρο και στον χρόνο. Η Carrizo και ο Chartier δημιουργούν έναν κόσμο ανήσυχο, σκοτεινό και κλειστοφοβικό, χρησιμοποιώντας μια μοναδική και ακραία γλώσσα κίνησης και ερμηνείας.

--

Σύλληψη & σκηνοθεσία: Gabriela Carrizo & Franck Chartier
Ερμηνεία: Konan Dayot, Fons Dhossche, Lauren Langlois, Panos Malactos, Alejandro Moya, Fanny Sage, Eliana Stragapede, Wan-Lun Yu
Καλλιτεχνική υποστήριξη: Thomas Michaux
Μουσική & ηχητικός σχεδιασμός: Raphaëlle Latini, Ismaël Colombani, Annalena Fröhlich, Louis-Clément Da Costa
Φωτισμός: Tom Visser
Σκηνικά: Gabriela Carrizo & Justine Bougerol
Κοστούμια: Yichun Liu, Louis-Clément Da Costa
Τεχνική διεύθυνση: Pjotr Eijckenboom (δημιουργία) & Hugues Girard (περιοδεία)
Τεχνικοί: Emily Brassier, Bram Geldhof (φώτα), Tim Thielemans (ήχος), Giuliana Rienzi (διεύθυνση σκηνής), Clement Michaux (βοηθός διευθυντή σκηνής)
Διαχείριση περιοδείας: Thomas Michaux
Διεύθυνση παραγωγής: An Van Der Donckt
Επικοινωνία: Sébastien Parizel
Διαχείριση εταιρείας: Veerle Mans
Παραγωγή: Peeping Tom
Συμπαραγωγή: Opéra national de Paris, Opéra de Lille, Tanz Köln, Göteborg Dance & Theatre Festival, Théâtre national Wallonie- Bruxelles, deSingel Antwerpen, GREC Festival de Barcelona, Festival Aperto/Fondazione I Teatri Reggio Emilia, Torinodanza Festival/ Teatro Stabile di Torino – Teatro Nazionale, Dampfzentrale Bern.

Με την υποστήριξη της φλαμανδικής κυβέρνησης και του προγράμματος φοροαπαλλαγής της Ομοσπονδιακής Κυβέρνησης του Βελγίου
Διανομή: Frans Brood Productions
Βασισμένο στο έργο Adrift, που δημιουργήθηκε με τους χορευτές του NDT I: Chloe Albaret, Lydia Bustinduy, César Faria Fernandes, Fer- nando Hernando Magadan/Spencer Dickhaus, Anna Hermann, Anne Jung, Marne Van Opstal, Roger van der Poel, Meng-ke Wu, Ema Yuasa/ Rena Narumi

--

PEEPING TOM

Η Gabriela Carrizo [Γκαμπριέλα Καρίτζο] και ο Franck Chartier [Φρανκ Σαρτιέ] ίδρυσαν την ομάδα Peeping Tom [Πίπινγκ Τομ] το 2000. Μαζί δημιούργησαν το πρώτο τους έργο με τίτλο Caravana (1999), από κοινού με την μακροχρόνια συνεργάτιδά τους Eurudike De Beul, και την ταινία Une vie inutile (2000). Σήμα κατατεθέν τους η υπερρεαλιστική αισθητική που αποπνέει ένα συγκεκριμένο κάθε φορά σκηνικό: ένας κήπος, ένα σαλόνι κι ένα υπόγειο στην πρώτη τους τριλογία (Le Jardin, 2002· Le Salon, 2004· Le Sous Sol, 2007), δύο τροχόσπιτα σ’ ένα χιονισμένο τοπίο στο 32 rue Vandenbranden (2009), ένα καμένο θέατρο στο À Louer (2011). Οικογενειακές καταστάσεις κεκλεισμένων των θυρών ενέπνευσαν τη δεύτερη τριλογία τους Vader (Father), Moeder (Mother), και Kind (Child). Έχουν επίσης συνεργαστεί με άλλες ομάδες, όπως το Nederlands Dans Theater (στα έργα The Missing Door, 2013, The Lost Room, 2015, και The Hidden Floor, 2017), την όπερα του Göteborg (33 rue Vandenbranden, 2013) και το Residenztheater του Μονάχου (The Land, 2015). Έχουν τιμηθεί με το βραβείο καλύτερης χορευτικής παράστασης στη Γαλλία για το έργο Le Salon (2005), το βραβείο Mont Blanc για νέους σκηνοθέτες στο φεστιβάλ του Σάλτσμπουργκ και το βραβείο Patrons Circle Award στο διεθνές φεστιβάλ τέχνης της Μελβούρνης το 2007, το βραβείο Premio de la Crítica Barcelona καλύτερης ξένης χορευτικής παράστασης για το Vader (2014) και το βραβείο Olivier καλύτερης νέας χορευτικής παράστασης για το 32 rue Vandenbranden (2015).

ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ
https://www.viva.gr/tickets/dance/26o-diethnes-festival-xorou-kalamatas/diptych/

 

Προγραμμα / ημερα

Πρόγραμμα 1ης ημέρας / 21.8.20
Περισσότερα...
Πρόγραμμα 2ης ημέρας / 22.8.20
Περισσότερα...
Πρόγραμμα 3ης ημέρας / 23.8.20
Περισσότερα...
Πρόγραμμα 4ης ημέρας / 24.8.20
Περισσότερα...
Πρόγραμμα 5ης ημέρας / 25.8.20
Περισσότερα...
Πρόγραμμα 6ης ημέρας / 26.8.20
Περισσότερα...
Πρόγραμμα 7ης ημέρας / 27.8.20
Περισσότερα...
Πρόγραμμα 8ης ημέρας / 28.8.20
Περισσότερα...
Πρόγραμμα 9ης ημέρας / 29.8.20
Περισσότερα...
Πρόγραμμα 10ης ημέρας / 30.8.20
Περισσότερα...